„Administrativní služby pro pořádek…“
Nabízíme krátkodobou a dlouhodobou spolupráci tzv. na dálku v oblasti administrativy obsahující technické, administrativní a organizační činnosti.
Nabízíme
- Organizace jednoduchých procesů s návaznostmi na další procesy a děje (např. rezervace letenek, ubytování, plánování služební cesty).
- Tvorba textů z podkladů a jejich formátování do předepsaných šablon (např. tvorba prezentací, překlady z AJ do ČJ, z ČJ do AJ, příprava podkladů pro jednání, zpracování zápisů, měsíční výkazy, hlášení, opisování textů z audiozáznamu, rukopisu atd.)
- Aktualizace dat, komunikace se státní správou (např. obchodní rejstřík, obsluha datové schránky
- Práce s kancelářskými systémy na PC (databázový systém, tabulkový procesor)
- Příjem, distribuce a evidence došlých poštovních zásilek
- Vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí.
- Práce s kancelářskou technikou (kopírka, fax, skener)
- Zajišťování distribuce a archivace dokumentů
- Organizace jednání a akcí (zajištění prostor, občerstvení, IT techniky atd.)
- Vystavování účetních dokladů, příprava účetních podkladů pro účetní, vedení pokladny
- Přenos, kopírování dat na přenosná média
- Podpora při realizaci projektu po celý jeho životní cyklus projektu, nebo ve vybraných fázích projektu (např. příprava a tvorba výstupů na základě předložených dat na základě přesně definovaného zadání, řízení komunikace mezi jednotlivými články zapojených do projektu, spolupráce jednotlivých částí a fází projektu).
- Vedení diáře a domlouvání schůzek
Výše uvedený výčet činností není kompletní. Konkrétní podoba spolupráce závisí vždy na vzájemné dohodě.
Ceník
450,-Kč/h
Nezávazná poptávka
Popište nám stručně, co sháníte, a my se Vám ozveme s naší nabídkou. Těšíme se.