„Administrativní služby pro pořádek…“

Nabízíme krátkodobou a dlouhodobou spolupráci tzv. na dálku v oblasti administrativy obsahující technické, administrativní a organizační činnosti.

Nabízíme

  • Organizace jednoduchých procesů s návaznostmi na další procesy a děje (např. rezervace letenek, ubytování, plánování služební cesty).
  • Tvorba textů z podkladů a jejich formátování do předepsaných šablon (např. tvorba prezentací, překlady z AJ do ČJ, z ČJ do AJ, příprava podkladů pro jednání, zpracování zápisů, měsíční výkazy, hlášení, opisování textů z audiozáznamu, rukopisu atd.)
  • Aktualizace dat, komunikace se státní správou (např. obchodní rejstřík, obsluha datové schránky
  • Práce s kancelářskými systémy na PC (databázový systém, tabulkový procesor)
  • Příjem, distribuce a evidence došlých poštovních zásilek
  • Vykonávání opakovaných administrativních prací podle určených postupů anebo instrukcí.
  • Práce s kancelářskou technikou (kopírka, fax, skener)
  • Zajišťování distribuce a archivace dokumentů
  • Organizace jednání a akcí (zajištění prostor, občerstvení, IT techniky atd.)
  • Vystavování účetních dokladů, příprava účetních podkladů pro účetní, vedení pokladny
  • Přenos, kopírování dat na přenosná média
  • Podpora při realizaci projektu po celý jeho životní cyklus projektu, nebo ve vybraných fázích projektu (např. příprava a tvorba výstupů na základě předložených dat na základě přesně definovaného zadání, řízení komunikace mezi jednotlivými články zapojených do projektu, spolupráce jednotlivých částí a fází projektu).
  • Vedení diáře a domlouvání schůzek

Výše uvedený výčet činností není kompletní. Konkrétní podoba spolupráce závisí vždy na vzájemné dohodě.

Ceník

250,-Kč/h

Nezávazná poptávka

Popište nám stručně, co sháníte, a my se Vám ozveme s naší nabídkou. Těšíme se.

    Telefon:

    Mám zájem o: